Wednesday, October 19, 2016

" ေၾကြ ေလ ၿပီ "




“ ေၾကြ ေလ ၿပီ ”
………….

(၁)
          “ ဥမၼာဒႏီၱ၊ ဆင္းသိဂၤ ီ၏၊ ၾကန္ညီရုပ္ပုံ၊ အလုံးစုံကုိ
  အာရုံမကင္း၊ ႏွလုံးသြင္းေၾကာင့္၊ အရင္းမေသ
  အညြန္႔ေ၀သား၊ ေျမမွာငုတ္ငုတ္၊ ဆီးကုိခုတ္သုိ႔
  ပုဂၢိဳလ္ခႏၶာ၊ နာမ္ရုပ္မွာ၌
  ငါးရာေထာင္မီး၊ ႏွိပ္စက္ႀကီးေသာ္
  ေခၚယီးေခၚေယာင္၊ ကေတာင္ကေခ်ာက္၊ စိတ္ေနာက္မသာ
  ျမည္တမ္းကာမူ၊ ဥမၼာဒႏီၱ၊ ေဒ၀ီမယ္လ်၊ ရႈမ၀ႏွင့္
  ႏႈိင္းဆစရာ၊ ကၽြန္းေလးျဖာကုိ၊ စၾကာေရွ႕တည္
 ရွာေဖြနွယ္လည္း၊ ပန္းမည္ရုံသာ၊ မရရာတည့္။ ”

 ျပသာဒ္ထက္ ေငြတိမ္လႊာဇာပ၀ါၾကားတြင္ “ ရုပ္၀ါဟန္ပန္၊ ဖက္မရန္တည့္၊ သ႑ာန္တင့္ေမာ၊ ျမင္သူေဇာ၌၊ အေဆာတလ်င္၊ တပ္စိတ္ငင္လ်က္၊ ဘ၀င္လြန္က်၊ ရူးေအာင္လွ ” သည့္ ဥမၼာဒႏီၱမင္းသမီးကုိ ျမင္ေလ သည့္ သီ၀ိမင္းႀကီးခမ်ာ ေၾကြေလၿပီ။
ဥမၼာဒႏီၱ၏ အလွတြင္ အရူးႀကီးရူး၊ အစြဲႀကီးစြဲရင္း တစ္ေထာင့္ငါးရာေသာ မီးေတြေလာင္ကၽြမ္းျခင္းကုိ ခံရၿပီ။ သလြန္ထက္၀ယ္ ပလက္ကယ္လည္း မေမွးႏုိင္၊ တေစာင္းကယ္မွ်မအိပ္ႏုိင္ပဲ ကေတာင္ေခ်ာက္ျခားျဖစ္ေနသည္။ ေၾသာ္ မင္းႀကီးခမ်ာ ဥမၼာဒႏီၱအေပၚ အေၾကြႀကီး ေၾကြေလၿပီ။
မဟာမင္းလွေခါင္ေက်ာ္၏ “ ဥမၼာဒႏီၱပ်ိဳ႕ ” ကုိဖတ္ရင္း ကၽြန္ေတာ္လည္း ဥမၼာဒႏီၱမင္းသမီး၏အလွ အေပၚခံစားၾကည့္မိေနျခင္းပင္ျဖစ္သည္။  ေခတ္စကားႏွင့္ဆုိရပါလွ်င္ ေၾကြၾကည့္ေနျခင္းပင္ ျဖစ္သည္။
ထုိႏွင့္ ဇာတ္ကုိဆုံးေအာင္ဖတ္ရင္းႏွင့္ ဥမၼာဒႏီၱထက္ သူ၏ ခင္ပြန္းျဖစ္သူ အဘိပါရကကုိ ပုိ၍ ေၾကြမိလာျပန္ သည္။ မိမိ၏ ခ်စ္လွစြာေသာ ဇနီး၊ အင္မတန္ေခ်ာေမာလွပသည့္ ဇနီးကုိမွ မင္းႀကီးထံ သုံးႀကိမ္တုိင္တုိင္ ဆက္သ သည္။  ျပည္ထဲေရးထက္၊ ၀မ္းေရးခက္သည့္ ျပည္သူျပည္သားတုိ႔က မင္းႀကီးအတြက္ပူပန္သည္။  “ျပည္ထဲေရးႏွင့္ ၀မ္းေရးတုိ႔ထက္၊ လြမ္းေရးခက္ ”ေနရွာသည့္ မင္းႀကီးသည္ အလွတရားတြင္ယစ္မူးၿပီး တုိင္းေရးျပည္ရာကုိ တရားမွ်တစြာ မအုပ္ခ်ဳပ္ႏုိင္မွာ ျပည္သူတုိ႔ကစုိးရိမ္သည္။

သည္၊ သည္ အေရးေတြေၾကာင့္ လြမ္းေရးထက္ခက္လွသည့္ ျပည္ထဲေရးကုိ ဦးစားေပးရင္း ဇနီးမယားကုိ မင္းႀကီးထံအပ္ႏွံသည္။  ေၾသာ္ လူအမ်ားေကာင္းက်ိဳးအတြက္ ကုိယ့္ဇနီးမယားကုိ စြန္႔လြတ္ရဲသည့္ အဘိပါရက စစ္သူႀကီးကို ကၽြန္ေတာ္ ေၾကြေလၿပီ။
ငါ့မယားအတြက္၊ ငါ့သားသမီးအတြက္၊ ငါ့ေဆြမ်ိဳးအတြက္ဆုိသည့္ “ အတြက္..အတြက္ ” အတြက္အတၱ ေတြကုိ ဖယ္ရွားေလသည့္ အဘိပါရကစစ္သူႀကီးကုိ မေၾကြႏုိင္ၿပီေလာ။
ထုိ႔ထက္ ထုိ႔ထက္ သည္ဇာတ္တြင္ ေၾကြသူတစ္ဦးရွိပါေသးသည္။  ထုိသူကား တျခားသူမဟုတ္ သိ၀ိမင္းႀကီးပင္ ျဖစ္ေပသည္။  မင္းႀကီးခမ်ာ အလွတြင္းနစ္ျမဳပ္ရင္း မီးတုိ႔က ရင္ကုိ တျမည့္ျမည့္ေလာင္ျခင္းကုိ ခံစား ရသည္။ မိမိရူးသြပ္စြာႏွစ္သက္မိသည္က လင္ရွိမယား။ ခက္ေလၿပီတကား မဟုတ္ပါလား။
သုိ႔ေသာ္ မင္းႀကီးမွာ မေကာင္းမႈစိတ္အစဥ္ကုိ မည္သူမွ်မသိေစကာမူ၊ နတ္တုိ႔သိ၏၊ မိမိကုိယ္ကုိယ္သိ၏ ဟူေသာႏွလုံးသြင္း ဆင္ခ်င္မိသည္မွ အလွတရားကုိ ဖတ္ထုတ္၏။  သူမ်ားသားမယားအေပၚ ျပစ္မွားေလမိသည့္ စိတ္ကုိဖယ္ထုတ္၏။  ကုိယ့္စိတ္ကုိ ျပန္လည္ဆုံးမေလ၏။

“ ေသာက္ေလေသာက္ေင ငတ္မေျပသည့္ ကိေလသာ ရာဂဆုိး ” ကုိ မျဖစ္ခင္၊ ကုိယ့္ကုိယ္ကို သတိ၀င္ ဆင္ခ်င္ႏုိင္ေလသည့္ သိ၀ိမင္းႀကီးအေပၚ ကၽြန္ေတာ္ ေၾကြပါေလၿပီ။ မိမိစိတ္ကုိ ဆုံးမရန္ အလုိ႔ငွာ ခက္သည္မဟုတ္ ပါေလာ။

(၂)
          “ အင္း ေတာင္ငူကလဲ ေတာင္ငူပဲ။ ေမာင္းေထာင္းကလဲ ေမာင္းေထာင္းပဲ ” ဟု ဘုိးေတာ္ဘုရားမွာ ညည္း တြားရွာေတာ္မူသည္။ ညည္းတြားရသည့္ အေၾကာင္းရင္းကလည္း ရွိေလသည္။
          တစ္ေန႔ေသာအခါတြင္ ေမာင္းေထာင္းသာသနာပုိင္ဆရာေတာ္က ဦးေတဇဆုိသည့္ ဦးပဥၥင္းငယ္တစ္ပါးအား စာျပန္ခုိင္းသည္။  ဦးပၪၥင္းဦးေတဇက စာျပန္ခုိင္းသည့္ ဘိကၡဳပါတိေမာက္၊ ဘိကၡဳနီပါတိေမာက္၊ ခုဒၵကသိကၡာ၊ ပါဠိ နိႆယ၊ မူလသိကၡာပါဠိစသည့္ ၀ိနည္းပိုင္းဆုိင္ရာစာမ်ားကုိ အကုန္မရေခ်။ တခ်ိဳ႕တစ္၀က္ကုိသာ ရရွိသည္။
          ဤတြင္ ေမာင္းေထာင္းဆရာေတာ္က စာမရသည့္ ဦးပၪၥင္းဦးေတဇအား သဲဒဏ္ေရဒဏ္ ေပးေလသည္။ ဦးပၪၥင္းဦးေတဇဆုိသည္မွာ ေတာင္ငူမင္းသား၏ ရဟန္းပင္ျဖစ္သည္။  ဦးေတဇ သဲဒဏ္ေရဒဏ္ေပးခံရသည္ ဆုိသည့္ သတင္းၾကား၍ နန္းေတာ္မွ ခ်က္ျခင္း ေက်ာင္းသုိ႔လာေတာ့သည္။
          “ တပည့္ေတာ္ရဲ႕ ရဟန္းစာမရေပမယ့္ ၀ိနည္းသိကၡာနဲ႔ ဆန္႔က်င္တဲ့ အက်င့္ပ်က္မႈမ်ားရွိပါသလား ” လုိ႔ ေတာင္ငူမင္းသားက ေမးေလွ်ာက္သည္။ သာသနာပုိင္ဆရာေတာ္က “ အက်င့္သိကၡာပုဒ္မပ်က္လုိက္နာေၾကာင္း ငါသိတယ္။ ဒင္းက စာမရလုိ႔ ငါဒဏ္ေပးတာ ” လုိ႔ ျပန္လည္အမိန္႔ရွိသည္။  ဤမွ စ၍ စကားအေျခအတင္မ်ားေတာ့ သည္။

          တစ္ႀကိမ္တြင္ “ နင္ဘာစကားလာမ်ားေနတာလဲ ” ဆုိ၍ အနားရွိ ေထြးခံႏွင့္ ပစ္ေပါက္လုိက္သည္။  ေတာင္ငူမင္းသားကလည္း ထုိေထြးခံျဖင့္ ဆရာေတာ္အား ျပန္၍ ပစ္ေပါက္သည္။  ထုိအခါ ဆရာေတာ္က ေတာင္ငူ မင္းသားအား ထၿပီး ေျခေထာက္ႏွင့္ေျပးကန္ပါေတာ့သည္။  ေတာင္ငူမင္းသားမွ ဆရာေတာ္အားဖက္ၿပီး နပန္းလုံး ပါေတာ့သည္။ 
          သာသနာပုိင္ဆရာေတာ္ႏွင့္ ေတာင္ငူမင္းသားနပန္းလုံးေနျခင္းေၾကာင့္ အနားရွိ တုိက္အုပ္၊ တုိက္ၾကပ္ဘုန္း ႀကီးေတြက ၀င္၍ မခြဲရဲျဖစ္ေနခ်ိန္တြင္ မဟာဒါန္၀န္ေရာက္လာၿပီး ခြဲေပးသည့္အခါမွ ရန္ပြဲရပ္သြားေလေတာ့သည္။
          ထုိသတင္းကုိ ၾကားသိရသည့္အခါ ဘုိးေတာ္ဘုရား ညည္းတြားေလျခင္းျဖစ္ပါသည္။
          ဤအျဖစ္အပ်က္သည္ မည္သုိ႔မွ် ၾကား၍ေကာင္းလွသည့္ သတင္းမဟုတ္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ေတာင္ငူမင္းသားကုိ ႏုိင္သည့္ ရန္ကုန္၀န္ႀကီး ဦးေက်ာ္ေရြးကုိ အကူအညီေတာင္း၍ ေတာင္ငူမင္းသားက ေမာင္းေထာင္းဆရာေတာ္အား ၀န္ခ်ေတာင္းပန္ရန္ ေလာကေရး၊ ဓမၸေရးတုိ႔ျဖင့္ ဆုံးမခုိင္းရေလေတာ့သည္။
          “ မုိက္မွားက်ဴးလြန္မိေသာအျပစ္ကုိ ခ်မ္းသာေပးသနားေတာ္မူပါရန္ တပည့္ေတာ္ ကန္ေတာ့ ၀န္ခ်ေတာင္းပန္ပါ၏ ဘုရား။  ၀န္ခ်ေတာင္းပန္ကန္ေတာ့သည့္အတုိင္း တပည့္ေတာ္ကုိ သနားေသာအားျဖင့္ သည္းခံေတာ္မူပါရန္ အႀကိမ္ႀကိမ္ကန္ေတာ့၀န္ခ်ပါေၾကာင္း ရွိခုိးေလွ်ာက္ထား၀ံ့ပါသည္ဘုရား ” ဟု ၀န္ခ်ေတာင္းပန္ ကန္ေတာ့သည္။

          ေမာင္းေထာင္းသာသနာပိုင္ဆရာေတာ္က တည္တည္ၿငိမ္ၿငိမ္ႏွင့္ ျပန္လည္မိန္႔ေတာ္မူသည္ “ အင္း… သာဓု သာဓု သာဓု ငါးသည္ခံ၏။  မင္းသားခ်ည္း မွားသည္မဟုတ္၊ ငါလဲ မွားေလသည္။ မင္းသားလဲ ပုထုဇဥ္၊ ငါလဲ ပုထုဇဥ္ျဖစ္ခဲ့၏။ ပုထုဇဥ္ဂတိလုိက္စားမိသည့္အတြက္ ျဖစ္ၾကေသာေၾကာင့္ မွားၾကေခ်ၿပီ။  ပုထုဇဥ္ပင္ ျဖစ္ေသာ္လည္း မင္းသားက ပုထုဇဥ္အငယ္၊ ငါက ပုထုဇဥ္အႀကီးျဖစ္၍ ငါက မင္းသားထက္ သာလြန္၍ မုိက္မွားမိေခ်သည္။ ျမတ္စြာဘုရား၏ အေရေတာ္ကုိ ၀တ္ဆင္ျမန္းလ်က္ မဟာသံဃရာဖာအမည္ကုိရရွိသျဖင့္ သည္းမခံႏုိင္ဘဲ သာသနာပိုင္ဂုဏ္ယစ္မူးေသာေၾကာင္ ေဒါသာဂတိကုိလုိက္စားမိသျဖင့္ ျဖစ္ရေခ်သည္။ သုိ႔အတြက္ မင္းသားလဲ ငါ့အေပၚ၌ အမ်က္မထားေလနဲ႔။  သည္းခံပါေလ  ” ဟုမိန္႔၏။
          တက္ေရာက္လာေသာ ပရိသတ္အားလုံးက သာဓုေခၚဆုိၾကေလသည္။
          ကၽြန္ေတာ္အဖုိ႔ကား တစ္ခါတခါ ရန္ျဖစ္ဖူးသည္။  ရဟန္းသံဃာႏွင့္ေတာ့ မဟုတ္၊ လူပုဂိၢဳလ္ခ်င္းျဖစ္သည္။ သုိ႔ေသာ္ တစ္ခါမွ်ေသာ္မွ အခ်င္းခ်င္းျပန္လည္ မေတာင္းပန္ဖူးေခ်။ ကုိယ့္ဘက္ကသာ အမွန္ဟူေသာ စိတ္ျဖင့္သာ ေန၏။  ေၾသာ္ ရဟန္းသံဃာႏွင့္သာ ျဖစ္ေခ်ပါမူ ဤသုိ႔ ၀န္ခ်ေတာင္းပန္ျခင္းမျပဳေလက မေတြး၀ံ့စရာ မဟုတ္ပါ ေလာ။
          ထုိ႔ေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ေတာင္ငူမင္းသားအား ေၾကြေလၿပီ။ ထုိ႔ထက္ လူပုဂိၢဳလ္အား သည္းခံရန္ ျပန္မိန္႔သည့္ ေမာင္းေထာင္းဆရာေတာ္အား ပုိ၍ ေၾကြေလၿပီဆုိပါလွ်င္ လြန္ပါေလၿပီေလာ။

(၃)
          အခါတစ္ပါး၌  မဟာဇနကမင္းႏွင့္ သီဝလိေဒဝီ မိဖုရားတို႔သည္ မိထိလာျပည္ႀကီးကုိ စုိးစံ၍ မင္း၏စည္းစိမ္ျဖင့္ တင့္တယ္စြာ စံေနေတာ္မူၾကသည္။
တစ္ေန႔ေသာအခါ ဥယ်ာဥ္ေတာ္သို႔ ထြက္ေတာ္မူသည္တြင္း မဟာဇနကမင္းသည္ သရက္ပင္ ႏွစ္ပင္၏ ျခားနားေနမႈကုိ ၾကည့္၍ “ ဤအပင္ကား အသီးမသီးေသာေၾကာင့္ စိမ္းစိမ္းလတ္လတ္ ညိဳဖတ္ေသာ ခက္ရြက္ျဖင့္ ႏွစ္သက္ဖြယ္ ျပကေတ့အတိုင္းရွိသည္။ ဤအပင္ကား အသီးသီးျခင္းေၾကာင့္ ဖ်က္ဆီးတတ္ေသာ သူႏွင့္ ဆက္ဆံသည္ျဖစ္၍ ျပကေတ့အတိုင္း မတည္ရ။ ဤျပည္စည္းစိမ္သည္လည္း ရန္သူႏွင့္ ဆက္ဆံျခင္းေၾကာင့္ အသီးသီးေသာ သရက္ပင္ႏွင့္တူသည္။ ရန္သူ မဆက္ဆံေသာ စည္းစိမ္ကိုရွာလၽွင္ ရေသ့ရဟန္း၏ အျဖစ္သည္သာ ရန္သူႏွင့္ မဆက္ဆံေသာေၾကာင့္ အသီးမသီေသာ သရက္ပင္ႏွင့္တူ၏ ” ဟူ၍​ ေနကၡမၼဝိတက္ျဖင့္ အႀကံေတာ္ရရွိၿပီးလၽွင္ ရဟန္းအျဖစ္ကို ေတာင့္တ၍ ေတာထြက္ေတာ္မူသည္။

ဤ မဟာဇနက မင္းသားသည္ ပင္လယ္ႀကီးတြင္ မေလ်ာ့ေသာလုံ႔လျဖင့္ ကူးခတ္ခဲ့သည္ မဟုတ္ေလာ။  ထို႔ေၾကာင့္ ဇနကမင္းသားႀကီး၏ လုံ႔လအား ကၽြန္ေတာ္ ေၾကြမိပါသည္။  ထုိ႔ထက္ အပင္ႏွစ္ပင္၏ ျခားနားျခင္းကုိ ႏွလုံးသြင္းဆင္ျခင္မိသည့္ စိတ္ဓာတ္ခံတုိ႔သည္ အဘယ္မွ် မေၾကြဘဲ ေနဖုိ႔ေကာင္းေလမည္နည္း။ 
ကၽြန္ေတာ္တုိ႔မူသည္ကား စည္းစိမ္သည္ ရန္သူမဟုတ္။  စည္းစိမ္ရွိသူကား ရန္သူပါး၏ ဟူေသာ စိတ္ျဖင့္ မရမက၊ မျဖစ္မေန၊ မနားမေန၊ အာသာငမ္းငမ္းရွာေနရသည္၊ ရွာေနၾကသည္ မဟုတ္ပါေလာ။                   

(၄)
မဃေဒ၀မင္းႀကီးက “ ငါ့ဦးေခါင္းတြင္ ဆံျဖဴျမင္ေသာ္ ျမင္လွ်င္ႏုတ္ဆြ ငါ့ကိုျပ” ဟု ဆတၱာသည္အား မိန္႔မွာထား၏။ တစ္ေန႔ေသာအခါ ဆတၱာသည္က မင္းႀကီးအား “ ဝတ္တြားခယ ဆံပင္ သ-စဥ္ ရာဇာ့ေခါင္းတြင္ ဆံပင္ျဖဴျမင္၍ ယူငင္ႏုတ္ဆြ ျပသပါ၏” ဟု ဆံျဖဴကုိျပေလသည္။
ထိုေသာအခါ မင္းႀကီးသည္ လြန္စြာေခ်ာက္ခ်ား သံေဝဂပြါး၏။ “ ငါ့အား ဇရာပူးကပ္လာျပီ။ မၾကာမီတြင္                        ရွင္ေသမင္းလည္း ခ်ည္းႏွင္းဝင္ေရာက္ တံခါးေခါက္ကာ မေထာက္မညွာ ဆိုက္ေရာက္လာလွ်င္ ငါ့မွာဘယ္ဆီ                       ေျပးရမည္နည္း။ ငါ့မွာ မိဖုရား သမီးသားႏွင့္ မ်ားျပားေျခရံ စစ္တပ္ရံလည္း ငါ့ထံေသမင္း ဝင္လာျခင္းကို ျဖိဳခြင္းႏိုင္သူ                        တစ္လူမရွိ။ ငါ့ကိုငါသာ လြတ္လမ္းရွာ၍ မရဏာမင္း သူ႔နယ္တြင္းမွ ေရွာင္ကြင္းလြတ္ေျမာက္ တစ္ဖက္ေရာက္ေအာင္ ေတာက္ေရွာက္ေျပးရန္ ငါႀကံေဆာင္အံ့ ” စိတ္အႀကံျဖစ္၍ မင္းစည္းစိမ္တုိ႔ကုိ စြန္႔ကာ ေတာထြက္ေတာ္မူေလသည္။
ဆံျဖဴတစ္ေခ်ာင္းျမင္ရ၍ ေတာထြက္ေတာ္မူေသာ မဃေဒ၀မင္းႀကီးကုိကား ကၽြန္ေတာ္ ေၾကြျပန္ေလ ျပန္သည္။

(၅)
          “ ဘာလည္းဟ ဒီေန႔အသားဟင္းလဲ မစားဘဲ ဘာလုိ႔ သြားၾကားညပ္ေနပါလိမ့္ ” ကၽြန္ေတာ္ေတြးရင္း လွ်ာျဖင့္ သြားကုိထုိးေနမိသည္။  လွ်ာတြင္ မာေသာအထိအေတြ႕ကုိ ခံစားမိသည္။  သုိ႔ျဖင့္ လက္ႏွင့္ ထုိးလုိက္သည္။ လုိက္ထဲသုိ႔ သြားၾကားထဲမွ အရာပါလာသည္။
          “ ဟင္ ဘာႀကီးတုန္းဟ ” ႏႈတ္က ေရရြတ္ရင္း ၾကည့္မိသည္။  သြား ျဖစ္လိမ့္မည္။  သြားပဲ့တာ ျဖစ္လိမ့္မည္။  မသင္ကာ၍ မွန္ႏွင့္ၾကည့္ေသာအခါ ေအာက္သြားႏွစ္ခုၾကားတြင္ မည္သုိ႔ထြက္ေနသည္မသိသည့္ သြားက ပဲ့ေၾကြ သြားျခင္းပင္ျဖစ္ပါေပသည္။  သြားဖုံးက ေသြးစတုိ႔ ထြက္ေနၿပီ။
          ေၾသာ္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ မေၾကြေသး၊ သြားေတာ့ ေၾကြေလၿပီ။ ေၾကြေလၿပီ။
          ကၽြန္ေတာ္ေၾကြျခင္းသည္ကား ပဲ့ေၾကြျခင္း၊ ပ်က္သြားေလျခင္းတုိ႔ေၾကာင့္ ဤေၾကြျခင္းကုိ ကၽြန္ေတာ္ မႏွစ္သက္လွ။  မႏွစ္သက္လွေသာ္လည္း တစ္ခ်ိန္ေတာ့ ေၾကြေလမည္ကအမွန္။
          အထက္တြင္ ဆုိခဲ့ၿပီးေသာ “ ေၾကြေလၿပီ ” ေၾကြျခင္းသည္ကား ေခတ္စကားႏွင့္ ဆုိေလျခင္းပင္။  ကၽြန္ေတာ္ အလြန္ႏွစ္သက္မိျခင္းကုိ ကုိယ္စားျပဳေလျခင္းပင္။  အဘိပါရကစစ္သူႀကီး၊ သိ၀ိမင္းႀကီးကုိ ေၾကြခဲ့မိသည္။  ၀န္ခ် ေတာင္းပန္ျခင္း အမႈကုိ ျပဳရဲေလေသာ ေတာင္ငူမင္းသားႏွင့္ ေမာင္းေထာင္းဆရာေတာ္ကုိ ေၾကြခဲ့ ႏွစ္သက္မိ ခဲ့ေလသည္။

          ထုိ႔အတူ စည္းစိမ္ရွိျခင္းသည္ရန္သူဟု ဆင္ခ်င္မိသည့္ မဟာဇနကမင္းႀကီးႏွင့္ ဆံျဖဴျမင္ရ၍ သတိသံေ၀ဂ ရခဲ့သည့္ မဃေဒ၀မင္းႀကီးကုိလည္း ကၽြန္ေတာ္ ေၾကြမိပါသည္။ ႏွစ္သက္မိပါေလၿပီ။
          ကၽြန္ေတာ္သည္ကား ယခုသြားေၾကြၿပီ။ ဘယ္အခ်ိန္တြင္ ရုပ္၊ နာမ္ခႏၶာေၾကြေလမည္မသိ။
          ထုိ႔ထက္ အလွတရားကုိလည္း မစြန္႔လႊတ္ႏုိင္၊ စည္းစိမ္ဥစၥာကုိလည္း မစြန္႔ႏုိင္၊ ထုိ႔ျပင္ ၀န္ခ်ေတာင္းပန္ရန္ ၀န္ေလးသည့္ စိတ္တုိ႔အျပင္ မည္သုိ႔ေသာ အျဖစ္အပ်က္ေတြ ႀကံဳေတြ႕၊ ျမင္ေတြ႕ခံစားေနရေစကာမူ သတိသံေ၀ဂ မပြားႏုိင္သည့္ စိတ္တုိ႔ေၾကာင့္ မိမိကုိယ္ကုိ အဘယ္အခါမွ ေၾကြေလမည္နည္း။ 
          ကုိယ့္ဘ၀ကုိ ေၾကြေလမည္နည္း။  ေၾသာ္ ကိုယ့္ႏွလုံးသားကုိ ကုိယ္ေၾကြခ်င္စမ္းပါဘိ။ ကုိယ့္စိတ္အေျခအေနကုိ ႏွစ္သက္ခ်င္စမ္းပါဘိေတာ့သည္။

------------

ေမာင္ပုိင္(ေလးမ်က္ႏွာ)
၂၄-၂-၂၀၁၆(ဗုဒၶဟူးေန႔)
(၂၄၀၀)နာရီ၊ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕။ 


No comments:

Post a Comment